czwartek, 25 lipca 2013

#9 Holandia, #10 Finlandia i #11 Irlandia (otrzymane 25.07.2013)

Dziś skrzynka obrodziła pocztówkami! Dostałam aż trzy.

Monica przysłała do mnie widokówkę z Rotterdamu. Choć niespecjalnie przypadło mi do gustu udziwnienie jej tym podziałem świetnego zdjęcia na małe kawałki, to faktycznie samo zdjęcie bardzo mi się podoba!
 
 
Pirjo, mieszkająca na spokojnej fińskiej wsi, przysłała kartkę z fioletowym kwiatkiem. Czy mówiłam, że lubię wszystko, co fioletowe? :) Aczkolwiek naprawdę urzekł mnie znaczek - z wychodkiem zbudowanym z kostek siana :D
 
 
KOT! Obstawiam, że ta kartka od Maree z Irlandii będzie jedną z moich ulubionych ever. Kot w wannie i jego dziwność podbiły moje serce, nie mogłam przestać się śmiać przez dobre kilka minut. Podobno mam absurdalne poczucie humoru ;).
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz