wtorek, 30 lipca 2013

#12 Japonia i #13 Białoruś

Dziś ponarzekam. Bo niestety, nie zawsze otrzymane pocztówki dorównują oczekiwaniom.


 Tę kartkę otrzymałam od Yuki z Tokio. Kociak przeuroczy, szkoda tylko, że jakość wykonania samej pocztówki (chodzi mi szczególnie o jakość papieru, na którym została wydrukowana) pozostawia wiele do życzenia. Nie mówiąc o tym, jak pracownicy poczty w poszczególnych państwach traktują przesyłki - widać, że jest po przejściach, dość nieprzyjemnych zresztą. Ale na to się nic nie poradzi. Ale nadal kotek śliczny! :)


Tę pocztówkę dostałam od Weroniki z Łohojska na Białorusi. Przedstawia, jak widać, biżuterię. Jaką dokładnie, tego nie jestem w stanie odcyfrować - za wiele lat minęło od ostatniej lekcji rosyjskiego ;). Wiem za to na pewno, ze kartka sama w sobie jest bardzo retro, co widać - wydrukowana była jeszcze za czasów Związku Radzieckiego, w 1987 roku. Jest moją równolatką. Cóż, myślę, że kartki retro mogą się podobać, ale raczej nie gdy są to kartki reklamowe...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz